R ja H haastoivat mut tällaiseen haastepostaukseen..vastaan ensin R:n kysymyksiin:

 

Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their "tagger" and post it on their blog. Then, choose 11 new people to tag and link them in your post. Create 11 new questions for the people you tag to answer. Do not tag back to person who has already tagged you. 

 

1.Oletko lyhyt vai pitkä?

*Kyllä mä mielestäni oon sopivan pitunen mut ehkä sitten pitkä! :)

2.Mikä on unelmasi? (Vastaa vaikka yhdellä unelmalla saa useammallakin)

* saada lapsia,tulla äidiksi ja saada oma ihana talo! <3

3.Lempibiisi?

*Hmm..tosi vaikee sanoa..mulla on niin monia mutta sanotaanko nyt vaikka että tämä: http://www.youtube.com/watch?v=BbVaOkbF5YI&feature=related

4.Entä mikä on paras yhtye mielestäsi?

* niitäkin on varmasti monia muttaa sanotaanko nyt vaikka että Oslo gospel Choir

5.Mikä on sinun mieluisin elokuvasi?

*nyt kyll pistit pahan! :D Mulla on niin paljon hyviä ja mieluisia elokuvia että en kyl millään kykene sanomaan yhtä..mutta tykään draamoista ja esim.BBC:n ne dvd draamaboksit on ihania! <3

6.Oletko tyytyväinen omaan etunimeesi? jos et miksi et?

*Kyllä olen.

7.Käytätkö käsirasvaa :D?

*kyllä aina välillä..enee sillon jos on kuivat.

8.Meikkaatko?

*juu meikkaan..aina en vaan jaksa mut aika usein joo.

...voi hitsit..nyt tää kone lagaa eikä enää liitä kysymystä jonka oon kopsannu..!! argh! noh mä jatkan sitten myöhemmin tähän samaan postaukseen jos se toimis.

9.Lempikorusi?

*En oikein osaa sanoa..en älyttömästi käytä koruja ja jos käytän niin vaihtelen.

10.Lempiruoka?

*Tähänkin on toosi vaikee sanoo mitään erikseen..tykkään paljon kasvisruoasta ja erilaisista salaateista.

11.Mieliherkku?

*Suklaa ehdottomasti!! :) 

...ja sitten siirryn H:n kysymyksiin vastailemaan..:

1.Mitä ajattelit ensimmäisenä, kun huomasit haastaneeni sinut?

*Ajattelin että ":ai onpas kiva kun joku haastaa mua..en ookkaan piitkään aikaan saanut keneltäkään haasteita"..:)

2.Minkälaisia blogeja luet?

*kiinnostavia..en osaa eritellä mitään tiettyä tyyliä, vaan selaillessani kun löydän ulkoasultaan ja kirjoituksiltaan mielenkiintoisen oloisen blogin niin alan sitä lukemaan. 

3.Oletko enemmän tosikko vai humoristinen?

*Kaippa mä kuitenkin enemmän oon humoristinen..joskus oon kyl tosikkokin! :D

4.Millainen paita sinulla on päällä?

*Tulin just saunasta ja suihkusta niin mulla on kylpytakki! :))

5.Jalkapallo vai jääkiekko?

*Mielellään ei kumpikaan! :D En tykkää kummastakaan...mutta jos pakko valita niin jalkkis.

6.Kerro 3 luonteenpiirrettä itsestäsi.

*Hiljainen/ujohko,äkkipikainen/tulistuva ja empaattinen.

7.Olisitko mielummin rikas ja onneton vai köyhä ja onnellinen?

*Tietysti köyhä ja onnellinen! :)

8.Miksi aloit kirjoittamaan blogia?Tuliko siitä juuri sellainen, kuin suunnittelit, vai muuttuivatko suunnitelmat matkan varrella?

*oon pitkään kirjoitellut blogeja..jonkinmoinen riippuvuus siihen muodostunut..:D Blogini on juuri sellainen kuin suunnittelin! :)

9.Seuraatko jotain TV- ohjelmaa? Jos seuraat, niin mitä?

*Itseasiassa en seuraa..meillä ei oikeen toimi tv ja en jaksa katsella oikein netistä kovinkaan usein.

10.Pidätkö Mr.Beanista?

*noo..on se ihan hauska mutta kyllä ilman sitäkin selviää! :DD

11.Mikä on "Uskonnollinen vakaumuksesi"?

*Adventisti, mutta koen olevani myös Helluntailainen! :)

 

...Haastan kaikki jotka sattuu tämän lukemaan ja haluavat osallistua! :)

 

Minun kysymykseni ovat:

1.Mikä on lempieläimesi?

2.Missä kuussa olet syntynyt?

3.Suurin haaveesi?

4.Kuinka monta lasta haluat?

5.Inhottavin kokemuksesi?

6.Pelkosi?

7.Pari faktaa sinusta.

8.Lempivuodenaikasi?

9.Ammattisi?

10.Missä asut?

11.Mottosi.