Heipskukkuu! En oo nyt muutamaan päivään tänne kirjoitellu kun on ollu tekemistä enkä oo ehtinykkään. Perjantaina oltiin nuortenillassa ja oli taas tosi ihanaa! Me mentiin sinne vähän ajoissa kun muistin että mulla oli keittiövastuu siel mut se onki nyt ens pe..hehe no ei se mitään! :) Meitä oli aika paljonkin siellä ja keskusteltiin mielenkiintoisista aiheista ja sai paljon ajateltavaa..mm.avioliitosta.

Mun ystävä kävi täällä eilen...mentiin ensin seurakuntaan Raamatuntutkiskeluosuuteen ja se oli kans tosi hyvä! Meil on nyt tutkiskeluvihkoses menossa luominen aiheena. Siitä sitten lähdettiin porukalla nousten kanssa syömään sellaiseen pasharavintolaan missä syötiin falafelbuffet...nams se on hyvää! Paljon salaattiii,ranskiksii,riisii,niit falafelpyöryköitä...sit saatiin ilmatteeks sieltä jälkkäriks sellaiset tosi makeat..en nyt muista mikkä niitten nimi olikaan mut anyways..:) Siinä sitten jutskailtiin porukalla vähän aikaa ja sit me lähdettiin meille..juteltiin tääl sit mun ystävän kans kaikenlaista..ja sitten aika menikin niin nopeesti et oli aika lähtee..sovittiin et käydään täs joku kerta heidänki luonaan kyläs!

Tänään on ollu tällainen perusmasis sunnuntai...nää sunnuntait on aina NIIN tylsiä..plääh...nukuttiin aika myöhään ja mua on väsyttäny ihan sikana...oon nukkunu pitkin päivää...no tein mä välis ruokaaki ja sillai täs vaan olin..mut sit taas nukahin ja nyt jokunen tunti sit taas virkistyin..tein mun mamin muumidecoon sivun..ajattelin vielä lakata mun kynnet. Huomenna taas töihin...oon työasioitakin nyt joutunu täs pyörittelee pääs erinäisistä syistä kauan aikaa..saa nähdä mitä tapahtuu jatkos...mut joo...

Ihanaa illan jatkoa kaikille!