ps. sain idean tuolta serkkujen blogista...http://kissalandia.blogspot.com

Juu eli mä aattelin kans että mä haluan esitellä itseni teille jotka tassutatte sieltä ruudun takaa tai jos nyt joku edes tassuttaa..(mä veikkaan että mun serkut tuolta blogista kyllä..) niin ja mamma oikeestaan kuiskas sen mulle ja ainiin unohdin kertoa et oikeestaan mamma halus et mä esittelisin itteni tänne. No kyl mä teen sen ihan ilomielin ku mä halun et mammalla on hyvä olla. Mä oon tosiaan jotain yli vuoden vanha..en mä oo kovin tarkkaan laskenu..ei se niin tärkee asia oo mulle..ehk mammalle on et se voi viettää mun syndeij..ai niin mut ei mun luo tulis varmaan oikeen ketään ku toi " veli" karvinen...se on muuten mun mamman ja papan toinen kissa jonka ne otti nyt kesällä...en mä oikee tajuu miks ku mä olin kuitenki vuoden ennen sitä vaan ja tuntuu et nyt täytyy jakaa huomiota..mä en nimittäin tykkää oikein papasta..se on vähän ilkee mulle välillä..se kai luulee et se on kivaa ja sen mielestä leikkimistä mut mä kyl vähä pelkään sitä...onneks mamma on saanu sen vähän aisoihin. Mä tykkään mun mammasta tooosi paljon! Mä olin mamman mukaan alunperin hänen kissansa ku hän ei ollu sillo viel ton papan kans samassa asunnossa asumas..nyt mä sit muka oon niinku myös papanki mut en mä oikeesti oo...ei mua oikeen kiinnosta toi pappa eikä hirveesti kyl toi mun "velikään"...no on se ihan kiva..joskus...se vaan tykkää ärsyttää mua välillä..mä tykkäisin olla aika paljon omissa oloissa. Mä oon sellanen. Mä osaan kyl murista rumasti ja sähistä..papan kans täytyy osata..niin ja noitten serkkujen kans ja sit siel on sellanen hassun näköinen hyypiö en tiiä se ei oo ainakaan kuulu meikäläisiin..se vaan läähättää ja juoksee mun peräs ku ollaan siel kyläs. Mä oon ollu kamuna sen moonan kans aika paljon..mut kyl mä sitäki pelkään viel ja seki tykkää olla omissa oloissa. Mä oon aika notkee ja mä tykkään venytellä itteeni ja sit mä tykkään välil kiipeillä mun mamman olkapäälle ja olin mä kerran siel pyyhkeenki päällä ku mamma oli tullu suihkusta..sinne mä olisin voinu nukahtaa..:D mä syön aina ku mun tekee mieli..mulla on aina ruokaa saatavana..kyl mä vissiin oon aika rasittavaki välillä...oon kuullu mamman ja papan puhuvan niin..hypin joskus pöydille ja teen jotain kepposta..mä en saa olla ku mamman sängynpuolella vaan. Pappa suuttuu jos kävelen sen puolelle. mut joo en mä nyt muuta keksi..mä oon mamman vauva! :) Mä laitan nyt jonkusen kuvan itestäni.