Kävin osallistumassa kilpailuun! Osallistukaahan tekin>>>
sunnuntai, 22. tammikuu 2012
Kävin osallistumassa kilpailuun! Osallistukaahan tekin>>>
21 vuotias rouva espoosta kirjoittelee kaikenlaista maan ja taivaan väliltä. Asustelee rakkaan miehensä ja kahden suloisen kissan kanssa.
mailini: [email protected]
Jätäthän puumerkkisi..se piristäisi kovasti! :)
Kommentit