Nonniin...on taas vierähtänyt jokunen päivä etten ole tänne kirjoitellut mitään...en oo jaksanu istuu koneella,on ollu kiireitä. Mutta nyt on aikaa kirjoittaa ja halua taas olla koneella kunnolla..:D hehe..ihan hyvää tekee olla välillä vähän kyllästynytkin koneeseen ja hankkia kunnon "elämääkin". Mä oon ihan innoissani kun mulla alkaa huomenna aikuistenbaletin alkeet..!! :)) ihanaa...mä ootan sitä ku kuuta nousevaa!! oon aina halunnu osata balettii ja nyt mun haaveeni toteutuu ja mietin et olis niin ihanaa jatkaa tuosta aina sit eteenpäin ja eteenpäin ku seki mahollisuus näyttää olevan..jospa 9wee päästä eli 30wuotiaana olisin jo hyvä balettitanssija! :) Käytiin mieheni kanssa katsomassa paikka missä on harjoitukset ja piruettikauppa josta menen huomenna töiden jälkeen ostamaan balettiharjoitusvarusteet..eli pehmeät harjoitustossut,balettiasu(aivan niinkuin uimapuku) ja balettitrikjoot..(ohuet sukkahousut)..:) onneks pääsen sitten aikaisemmin huomenna töistä ku mulla on keittiövuoro niin on aikaa shoppailla nuo ja kävellä rauhassa sinne harjoituspaikkaan. Balettia on siis aina ma klo.19.00  ja yksi tunti kestää aina 75min. Pari kertaa mul jää tosin välistä kun ollaan israelissa mutta katson jos korvaan ne muilla tunneilla tms.

No joo nyt sitten hieman viikonlopusta..eilen meiän seurakunnassa oli nuorten järjestämä nuortenjumis eli Jumalanpalvelus..se oli mukava ja nuorekas..erilainen mitä yleensä.,..kivaa vaihtelua..:) Sitten sen kokouksen jälkeen mentiin nuortenporukalla syömään ja siellä syömässä vierähtikin kivasti syöden,jutellen ja nauraen useampi tunti..:0.:D...sit siitä lähdettiin ja osa lähti yhden pariskunnan kotiin katsomaan leffaa mut me mun miehen kans mentiin kotiin ku oltiin nähty se leffa jo ja haluttiin nähdä putous..se on kyl hauska ohjelma!! Mikä on teidän suosikkihahmo siinä? Mä tykkään siitä mummosta..:D Se on jotenkin niin hauska! Ja onhan ne muutkin omalla tavallaan. Oli siis mukava päivä eilen..niin ja perjantaina oltiin nuortenillassa..mun vuoro oli tuoda sinne jotain syötävää..vein ruisleipiä,viinirypäleitä,tomaattia,kurkkua ja juustoa. Ja sitten kun mun herkut mies oli jättäny ottamatta jostain syystä niin yks sieltä sit toi mutakakkua ja vaniljajäätelöä sinne..oli tosi mukava ilta laulaen,rukoillen,keskustellen. Ihana kun on uusia ystäviä ja oon nyt ihan innoissaan ku siellä kaks tyttöö keksi et ne perustaa sellaisen solun...ja sit mäki olin siinä ja ne kysy muakin siihen.,nyt meitä olis kolme ja puhuttiin et aina to mentäis jonku kotiin juttelemaan kaikkea hengellisiä asioita ja rukoillaan...oon ihan innoissaan siitäkin!!

Pitäis viel käydä äänestää..noh onneks sitä viel ehtii ku kahdeksaan mennes täytyy olla äänestetty. Tein tos tosi hyvää ja maistuvaa perunagratiinia ja sitten tein tosiaan yks päivä sellaisia hyviä keksejä! Laitan tämän jälkeen ohjeet kera kuvien mun ruokablogiin: http://thekotikokki.blogspot.com >>käykääs siel kurkkimas myös ja ottamas ohjeita käyttöön jos sielt löytyy sellaisia..:)

Mä oon innostunu myös yhdestä kampauksesta...nimittäin oon nyt aika usein pitäny sellaista korkeaa pikku-myy nutturaa..:) oon kattellu ku naiset monet pitää sillai ja ihmetelly et miten ne saa tehtyä noin korkeen nutturan ku mä oon kokeillu enkä oo osannu..sit vaan kerran hoksasin miten se laitetaan..sun ptää laittaa pää alaspain et kaikki hiukset roikkuu sun naamas edessä ja sitten tehdä se nuttura..i love! en nyt oo muistanu ottaa kuvaa omasta nutturastani mutta otan joku toinen kerta...sit ku mul on sellaisii kukkapinnejä..isoja ni näyttää hienolta ku laittaa viel sellaisen sinne tukkaan..hehe..:)

Tähän loppuun laitan Karvisesta muutaman kuvan ku kerran otin siitä..:

Karvinen ottaa rennosti.

 

...niin joo ja mä vähän "sisutin" tänään paikkoja...ruokapöytään tuli uutta ilmettä koristeiden suhteen siis:

tuo söpis nalleperhe oli ennen kirjahyllyssä siellä ihan kirjahyllyn päässä kaikkien muumimukien takana piilossa niin päätin siirtää ne näkyville. ja aika kiva ne on nyt tossa ruokapöydässä.

sit mä järjestin meiän kirjahyllyn ku siel on usein kirjt miten sattuu ja kaikkia muutakin siel seas..samaten meidän vaatepaikan...ku meiän käyttövaatteet on aina yhdes läjäs rumasti tos yhes kohdas..nyt ne on siististi...jaja sitten otin meiän ruskeista verhoista punaiset sydämet pois jotka tein niihin joulua varten..ja otin ikkunasta lumiukkoikkunatarrat pois.

No niin tulipas pitkä sepustus..ken jaksaakaan lukea,,:D Toivotan hyvää illanjatkoa ja mukavaa tulevaa viikkoa kaikille!

:lla Sofia