Mamma ja toi sisko sano mulle että munki pitää kirjoittaa teille itestäni. En mä kyl hirveesti jaksais mut kerron oleellisemmat. Mä oon kova juttelee..mamma ja pappa ei vaan oikein aina tajuu huomioida ja jutelle mulle...mä juttelen kovaa ja kehräänki. Mä oon aika tyytyväinen...niin ja mä tykkään ruoasta...mä söisin ton siskonki ruoat..meil on hyvä siks ku meil on noi omat astiat..mä juon vettä aika paljon myös..mul on sellanen leukaparta ja se on aiiina märkä..no ei ihan aina mut melkeen..mun sisko ei syö eikä juo niin paljon ku mä. Mul on aika pitkä ja hieno turkki...mä en yhtään vaan tykkää ku mamma välil pesee mua ja sit se repii mun turkkia ku siel on sellasia takkukasoja..musta se on rentouttavaa välillä mut kyl mä suutunki sit mä kyl yrtän näykkästä jostakin.ja jos mua ei huomata ollenkaan ku mauun tai ruoan laitto kestää kauan tms mä kyl vähän niinku suutun ja alan komentaa..mun ääni kovenee sillo ja se on sellaista komentamissävyistä. Mä tykkään nukkuu mun mamman ja papan vaatekasan päällä..mä oon aika kömpelö..en mä uskalla hyppii mihin sattuu enkä mistään korkeelta...tuun aina ryminällä alas..kuulema. Mä tulin nyt kesällä tänne..kyl mua vähän pelotti toi mun sisko mut se kyl kauemmin pelkäs mua..mä olisin halunnu olla jo kamu...mut sit piti oottaa vaan ku sisko muhun tottui...mä tykkään leikkiä siskon hänn'ällä...mä oon kyl ihan kummanki kaa hyvis väleis siis mamman ja papan..välil m' oon vaan epävarma ja muka peloissaan ku toi pappa kiusaa tota siskoo. No joo siinä kai oleellisimmat. Nyt mäki laitan jonkusen kuvan. ainiin ja ps..mä oon alle vuoden vanha.