Helouh helouh everybody! :) Näin se viikko vaan kiitää ja liitää eteenpäin! ihanaa pian viikonloppu!  Mä eilen tajusin kun multa kyseltiin milloin aion suorittaa autokoulun kakkosvaiheen että mu on enää 3kk aikaa se suorittaa ja en oo ajanu 2vuoteen enkä osaa tää ajaa jaja...kauhee stressi iskeny..tänään sit kysyin lykkäystä mutta saa nähdä saanko..se olis kyl niin hyvä nyt tähän tilanteeseen! ,,,,nojoo eiöhän sekin selkeidy parhainpäin! :) mul vaan tulee kauhee stressi yhtäkkii jostain ja sellanen fiilis että eiiii tästä ny selvitä apuaaa...hehee! :) 

Maanantaina olin tosiaan jo kolmannen kerran baletis ja wuhuu...mul ei ollu yhtään sen jälkeen paikat kipeet eikä oo ollu ny muinakaan päivinä...mä alan notkistuu!! :)) Töissä on mennyt ihan mukavasti..ja ulkona riittää pakkasasteita ja lunta...kesää odotellessa..

mä tilasin yks päivä aikamedian kirjan..sellainen kuin: RAKKAUDEN TEKOJA. Siinä on erilaisia kertomuksia tavallisten ihmisten elämistä. On koskettavia ja oon tunnistanut itseni jo useammasta tarinasta ja ehkä miehenikin..:) Sit siin on hyviä neuvoja ja vinkkejä joita olis ihan paikallaan toteuttaa..halun oppia siitä myös jotain. 

Rakkauden tekoja - Gary Chapman

Teos sisältää innostavia tositarinoita ihmisistä, jotka ovat avioliiton ja perhesuhteiden ongelmien keskellä päättäneet osoittaa rakkautta käytännössä - siitä huolimatta että rakkaus tunnetasolla on kenties jo haihtunut. Hyvät teot ovat avanneet uudelleen tien rakkauden tunteille ja ihmissuhteiden eheytymiselle. Tunnettu parisuhdeterapeutti Gary Chapman on koonnut teokseen tarinat, jotka osoittavat, että rakkaus ei ole vain tunteen, vaan myös tahdon asia. Gary Chapmanilta on ilmestynyt suomeksi aiemmin teos Rakkauden kieli (Aikamedia, 2006).

Kovakantinen. 295 sivua.

Kustantaja: Aikamedia

Rakkauden tekoja - Gary Chapman

voin jo tässä vaiheessa suositella! :) 

...saatiin häälahjaksi mieheni ystäväpariskunnalta saman kirjoittajan toisen kirjan RAKKAUDEN KIELI. Luettiin se heti mieheni kanssa vuorotellen läpi. Se oli myös tosi hyvä ja me löydettiin jo omat rakkaudenkielemme pienoisen mietinnän jälkeen. Oon omalta osaltani yrittänyt toteuttaa mieheni rakkauden kieltä. Ja hän on varmasti myös omalta osaltaan minun.

Kannattaa lukea myös tämä! :)

täältä osoitteesta voit käydä lukemassa lisää mitä kirja käsittelee:

www.avioliitto.fi/lukunurkka/rakkauden_kieli/ 

pieni mainospläjäys siis tässä! :D

...tein hyvää ruokaa tänään ja nyt massu täys..Ruokana oli siis: soijarouheesta kastike,perunat ja salaatti. :) Jälkkärinä oli: jäätelöä,köyhät ritarit,hilloa ja kinuskikastiketta..:) 

Eipä mulla muuta! Hyvää yötä kaikki ja ollaan kuulolla! :)