Herra kuulee rukoukset, vaikka me joskus luullaan toisin..tai ainakin mä.

Tässä iltasella kun löysin vihkiraamattumme välistä rukouslistamme rupesin miettimään että mihinköhän kaikkiin asioihin oon elämäni aikana saanu vastaukset. Kyllähän niitä muistui mieleen yks jos toinenkin..:) Voin tähän teille listata osan niistä:

 

Puolisen löytyminen ja sen tuloksena olen ollut naimisissa pian vuoden.

vakituisen työpaikan saaminen ja olen ollut pian puolivuotta siellä töissä..vaikka välillä on vaikeaa sielläkin  niin täytyy vain kiittää Jumalaa kuitenki että on saanut vakituisen paikan

ihana yhteinen seurakunta ja sen myötä uudet ystävät

Raamatun avautuminen henkilökohtaisesti..Jumala alkoi kesällä avaamaan mun silmiä Raamatun ymmärtämiseen..siitä olin saanu samaisena kesänä profetiaa ulkomaalaisen miespuhujan kautta..:)

asunto..aika lyhyellä varoitusajalla täytyi löytää tämä kyseinen asunto jossa nyt asutaan.

Mun autokoulu kesällä 2010..isäni opetti ja mulle oli jotenki niin vaikeaa se..sain kun sainkin ajokortin loppujen lopuksi! :)

....ja muutama muukin joita en nyt jaksa tähän kirjoittaa..ehkä toisessa postauksessa sitten..:) ...ja rukousaiheitahan aina riittää mutta täytyy muistaa välillä kiittää näistä vastauksista!! :)

>>>>Nyt täytyis alkaa valmistautumaan nukkumaanmenoa varten...joo-o ttiedän valvon aikas myöhään,mutta onneksi huomenna alkaa vähän myöhemmin työt niin saa nukkua normaalia pidempään ja ihan normi yöunet tulee vaikka kello näyttää jo melkein puoltayötä!

Siunattuja unia itsekullekin!

:lla Sofia