...tosrtaissa jo pitkällä ja huomenna alkaakin jo viikonloppu...jee! :) mun ystävä tulee tapaamaan mua lauantaina...kivaa nähä pitkästä aikaa..nähtiin viimeksi vuosi sitten kun hän oli häissäni..:O hehe. Arvatkaas mä iloittauduin tänään helsingin tanssiopistoon aikuisbaletin alkeet kurssille kevätlukukaudeksi...toivottavasti pääsen mukaan ettei olis täynnä...jänskättää!! Oon useamman kerran haaveillu et pääsisin opettelemaan balettia ja musta baletti on vaan niin ihana tanssilaji!

sitten hieman eilisiä asioita..ennen nukkumaan menoa mä kuvailin vaan sillee huvikseen jotain meiän asunnosta mun kännykkäkameralla...sitten osuin kameran kanssa lamppuun ja lampun valoon ja WAU...kattokaa ny näitä kuvia...tää oli musta jotain aivan upeeta mahtavaa...mä ihan innostuin kuvailee ja vääntelin kameraa kaikin tavoin eri muotoon ja miten erilaisia noita valovärijuttuja syntyi...heheee!! :)) Kyl joo-o oon tienny et valo jakautuu moneen eri väriin mut oon kai sen verran maalainen et mulle tää oli jotain aivan siistiii!! :D

ihan niinku joku avaruus...mulla tulee mieleen..:DD

lakkasin taas kynnet:

seppälän wetwild:n vaaleanpunainen kynsilakka.

....siinäpä hieman kuulumisia taas tältä erää...meen nyt varmaan kattoo mun harlequin romanttisista dvd-boxeista viimeisen dvd:n..:) Moro ja mukavaa illan jatkoa!

:lla Sofia