...juuh..en oo nyt täs vähään aikaan ollu koneella kun oon ollu töissä ja eilen menin suoraan töistä päin mun ystävän luokse kylään..oli mukava nähdä pitkästä aikaa..juteltiin ja syötiin..siinäpä se meni mukavasti.  Taas kohta pian lähdetään seurakuntaan yhteen kokoukseen..mutta pakko oli päästä tänne jotain kirjoittamaan..tosiaan eilen tänne tuli talvi! ihanaa! vaikka mulla onki kylmä aina talvisin vaiks oliski vaatetta päällä,mut talvi kuuluu olla kun se on yksi vuodenajoistamme..hihii! No juups..mulla on nyt päätyhjä kaikenlaisesta miettimisestä ja huonosti nukutuista öistä mutta laitan nyt kuvia muutamia tähän:

Noi talviset kuvat on otettu matkalla töistä kotiin...ja tuo mun kauuunis posetus kuva on otettu kerrostalomme hissistä kun olin menossa viidenteen kerrokseen jossa asumme sulavasti-"sulavasti"(:D) pienessä yksiössä.

MUKAVAA LOPPUILTAA! :)

:lla Sofia