..hehe eli juu otsikko kertonee meiän Saffekisun ajatukset tänään kun annoimme kisuille lohenpään kun perkasimme ruoaksi lohta...eihän Karvinen siihen saanut koskea..!

.......

onneks mä Karvinen sain kokonaisen tonnikalapurkin..: (mami anto mulle)

...no joo anto mami mulle Karviselle lohenpyrstön ja mä söin sitä maton päällä, mutta sitten toi saffekisu tuli sen varastaan multa ja sit se muris mulle kovaa taas! Sit mami suuttu ja otti sen saffekisulta pois...ihan oikein sille!!

***********************************

juu-u, sellaista "taistoa" täällä meiän kisuilla tänään. :D

...pesin muutes Karvisen tänään aamulla...ei se turkki oo vielkää kunnol kuivunu. Ja pesin mä saffenki tassuja. Saffe pelkää tajuttomasti vettä ni en ees yritä pestä sitä kunnolla.

 

.....Ja kultsin kanssa nautimme pääsiäisaterian:

 

 

 

 

Sorry..hieman on tumma kuva. Mutta siis ruokana oli: lohta,perunagratiinia ja salaattia.

tästä mun lautaselta näkyyki paremmin päivän ruoka! :)

 

Mukavaa 2.Pääsiäisiltapäivää! :)