Tää viikko meni siis alkuviikosta mun perheen luona pohjanmaalla ja sieltä sitten oltiin kotona takaisin keskiviikko iltana. Päivystys työt kutsui mua torstaina ja tänään...on kyl ollu NIIN tylsää töissä kun aikuisia on ollut liikaa,lapsia siihen nähden vähän,ei oikein tekemistä,mun pk:sta ei juurikaan ketään lasta...piti olla 3 ja oliki 2 ja 1...ja ja...njoo...en muista millo olis ollu omas pk:ssa noin tylsää ku tuolla..huoh! No se on nyt ohi ja vuoden alku omassa pk:ssa aloitetaan keittiövuorolla.hehe nice..! :)

Ihanaa tosiaan kun viikonloppu alkaa..saa vähän huilata ja Sapatti on edessä! se on ihana asia! Mun uuden vuoden lupaus on ainakin että nyt alan tekee parempaa ja terveellisempää ruokaa joten siitä syystä saanko esitellä ruokablogini....

thekotikokki.blogspot.com

>>>käykäähän kurkkimassa...mä oon sen vasta aloittanut just joten tekstiä alkaa tulemaan pikkuhiljaa..tai pikemminkin ohjeita..:D

ps.onks teillä uuden vuoden lupauksia?

mukavaa iltaa ja viikonloppua kaikille!

-Sofia-