...juu eli mä oon ollu ny kuumeessa su asti...su mun asteet heitteli yli 38-yli 39...huh...ja olin iha kuuma-kylmä...eilen sama jatkui lähes ja särkyjä piisas..tänään oon ollu paranemaan päin...nyt vasta iltaa kohen nous kuume vähän yli 37...oon ainaki huomen viel kotona...onneks ei ny särkyjä oo ollu mut väsymystä.

Google Afbeeldingen resultaat voor http://3.bp.blogspot.com/-hYHa_AQW8LM/TsXHeqGkGFI/AAAAAAAAAKQ/BZydqFeFRLM/s1600/sick.jpg

9GAG - Just for Fun!

 

Viikonloppuna oliin jyväskylässä ystävien päivillä..lähdettiin seurakuntaporukalla la aamuna ajaa sinne ja lähdettiin su aamulla pois...siel oli siis sellainen gaalan tapainen päivä la...oli hyvää ruokaa,yhdessäoloa,leikkejä..:) Mukavaa oli vaikka olin väsy ja kylmissään..voi olla et se kuume alko jo lauantaina mut su oli sit jo kunnolla sillai etten olis yhtään jaksanu mitään muuta ku vaan nukkumaan. Hyvää  ystävänpäivää kaikki!

Wall Photos

We Girls Love

Facebook

Kerronpa ilouutisen tähän väliin! Me muutetaan 1.3 42 neliöiseen kaksioon jossa on sauna!! jipppiiii!!! :) nyt oon haaveillu ja koittanu kattoo kaikkee huonekaluja yms miten sit sisutan...ehottomasti nyt halun meiän kodista sellaisen niin unelmien maalaisromanttisen ku vaan pystyn!! i like i like!!!

 

oon vähän jo sisustuskamoja pakkaillu ja järjestelly meiän tärkeitä papruja...pitää sit käyä kaikki ny kunnolla läpi ettei ota mitään turhaa mukaan.

Myydään tai koitetaan saada myydyks toi meiän pirttikalusto ja ostetaan sit kunnollinen ruokapöytäkalusto ja sitten ehkä joku sohva jos mahtuu sinne ja sitten mietitään viel tota kirjahyllyn kohtaloa...sen vois maalata mutta sitten vois toki ostaa uudenki mut katsotaan..:) sit kunnon lipastoja tms säilytysjuttuja täytyy kattoa...ja kyllähän sitä olis kaikkee pientä kivaa mm.seinäkello,tilkkupäiväpeitto...:)

 

the good, the fab, the trendy

{this pretty space}

Gravity Smiles

mukavaa illan jatkoa!